Artykuł sponsorowany

Naprawy pogwarancyjne i gwarancyjne sprzętu elektronicznego – Euro-Serwis

Naprawy pogwarancyjne i gwarancyjne sprzętu elektronicznego – Euro-Serwis

Sprzęt elektroniczny wykorzystywany jest w domach, przedsiębiorstwach oraz w obiektach użyteczności publicznej. Mimo jego dużej popularności oraz szerokiemu zastosowaniu czasami ulega awarii i wymaga kompleksowej naprawy. Jeżeli szukasz specjalistów, którzy w krótkim czasie przywrócą sprawność uszkodzonemu urządzeniu – zapoznaj się z ofertą firmy Euro-Serwis!

Naprawa gwarancyjna w serwisie? To możliwe!

Kupując telewizor, komputer stacjonarny lub innego rodzaju urządzenie RTV renomowanych marek, nie musisz martwić się o ich serwisowanie i naprawę w razie niespodziewanej awarii wyłącznie u producenta. W razie jakiejkolwiek usterki firma Euro-Serwis oferuje kompleksowe naprawy sprzętu elektronicznego w ramach gwarancji. Euro-Serwis ma autoryzację na serwis urządzeń marki:

  • Samsung,

  • Toshiba,

  • Sharp,

  • Daewoo,

  • Funai,

  • Otake,

  • Orion,

  • Finlux,

  • Lenco.

Siedziba naszego zakładu Euro-Serwis mieści się w Nowym Sączu, a klienci mogą zgłosić usterkę online, poprzez naszą stronę internetową, dzięki czemu jeszcze tego samego dnia możemy się z nimi skontaktować i szybko rozpocząć naprawę

– informuje pracownik firmy Euro-Serwis Autoryzowany Serwis Rtv i Agd.

To jeszcze nie wszystko!

Euro-Serwis Autoryzowany Serwis RTV i AGD zajmuje się również przywracaniem do pełnej sprawności urządzeń elektronicznych, które nie są już objęte gwarancją. Specjaliści w dziedzinie elektroniki są w stanie naprawić zepsuty telewizor, monitor, kamerę video, aparat fotograficzny, jak i wiele innych sprzętów RTV. Nie ważne, czy jest to urządzenie nowej generacji, czy też kilkunastoletni sprzęt – podejmą się każdego zadania! Po wykonanej usłudze otrzymasz cenne wskazówki dotyczące dalszego, bezpiecznego użytkowania danego urządzenia.

Pamiętaj, że nawet drobna usterka urządzenia elektronicznego może skutecznie zaburzyć jego prawidłowe działanie, a jednocześnie narażać użytkowników na niebezpieczeństwo. Co więcej, zbagatelizowanie oznak awarii spowoduje pogłębienie problemu oraz wzrost kosztów naprawy!


Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz