Naprawa AGD w domu klienta – jak wygląda?

Naprawa AGD w domu klienta – jak wygląda?

Niestety zmywarki, pralki czy kuchenki nie są bezawaryjne. Czasem dochodzi do awarii, których naprawa wymaga fachowej wiedzy. Na szczęście z pomocą przychodzą firmy oferujące serwis AGD. Jak więc wygląda naprawa AGD w domu klienta? Jakie są etapy procesu? Co się najczęściej naprawia? Po czym poznać polecaną firmę? Odpowiadamy w naszym artykule.

Strony www Strony www

Jaki sprzęt AGD jest najczęściej naprawiany?

Do naprawy AGD dochodzi w sytuacji, gdy zepsuje się:

  • pralka,

  • zmywarka,

  • kuchenka,

  • lodówka,

  • piekarnik,

  • klimatyzacja.

Niektóre firmy oferują także pogotowie techniczne na przykład przy cieknącym kranie.

Diagnostyka AGD i sprawdzenie stanu ważnych części

Naprawa pralek czy innych sprzętów AGD jest możliwa tylko w przypadku posiadania specjalistycznej wiedzy. Niestety nierzadko urządzenia domowe się psują z niewiadomych przyczyn. Dzięki dużemu doświadczeniu specjalista ustali przyczynę awarii. Wpływa to na skrócenie czasu naprawy. Dzięki zdiagnozowaniu usterki gwarantowana jest jej likwidacja.

Po ustaleniu przyczyny usterki fachowiec zweryfikuje części sprzętu. Najczęstszymi powodami awarii są uszkodzenia:

  • pomp,

  • termostatów,

  • programatorów.

Wskazówka: W zaawansowanym technologicznie sprzęcie AGD producenci instalują elektronikę, która jest wrażliwa na przepięcia prądu. Wówczas częściej dochodzi do awarii. Nawet jeśli mają właściwe zabezpieczenia. Doświadczony ekspert oceni problem i stan najważniejszych części sprzętu. Wtedy będzie mógł przejść do naprawy.

Jak wygląda proces naprawy sprzętu AGD? Krok po kroku

Pierwszym krokiem jest zadzwonienie do firmy. Wówczas ustalana jest jak najszybsza wizyta, aby zdiagnozować problem z urządzeniem.

Drugim krokiem jest zdiagnozowanie problemu. Wtedy fachowiec zaproponuje Ci możliwości naprawy. Najczęściej naprawia się w domu klienta. W niektórych przypadkach jednak wymagane jest jednak zabranie go do serwisu. Fachowiec przy tym oferuje oryginalne części czy wysokiej jakości zamienniki.

Trzeci krok to naprawa sprzętu AGD. Poprzedza to ustalenie zakresu naprawy czy kosztów.

Gdzie znaleźć godnych zaufania serwisantów sprzętu AGD?

Serwis AGD z usługą naprawy znajdziesz dzięki naszej liście województw:

naprawa AGD mazowieckie | naprawa AGD zachodnio-pomorskie | naprawa AGD lubuskie

naprawa AGD dolnośląskie | naprawa AGD opolskie | naprawa AGD śląskie

naprawa AGD małopolskie | naprawa AGD podkarpackie | naprawa AGD lubelskie

naprawa AGD podlaskie | naprawa AGD warmińsko-mazurskie

naprawa AGD kujawsko-pomorskie | naprawa AGD wielkopolskie

naprawa AGD łódzkie | naprawa AGD świętokrzyskie

Jak wygląda wycena usługi?

Zwykle serwis i naprawę AGD przeprowadza się w domu klienta. W przypadku zepsucia się sprzętu nie wymagany jest przewóz do warsztatu. Podobnie jest z naprawą zmywarek. Najlepiej jednak zapytać się w trakcie rozmowy telefonicznej o całą procedurę. Specjalista powinien powiadomić Cię, jakie czynniki wpływają na wysokość ceny usługi. Wiąże się to z:

  • dojazdem,

  • diagnozą problemu,

  • usunięciem awarii.

Nierzadko potrzebna jest wymiana części podczas naprawy AGD. Po przedstawieniu przez fachowca opcji naprawy możesz się zdecydować na te kroki lub nie. Konieczna jest wymiana części? Dobrze, aby specjalista ukazał różne możliwości, w tym z oryginalnymi elementami czy tańszymi zamiennikami. Nie zdecydowałeś się na naprawę? Niestety! Musisz i tak zapłacić za dojazd i diagnozę usterki.

W związku z tym zapytaj wcześniej telefonicznie o kwestie finansowe. W przypadku gdy fachowiec oceni typ problemu, będzie mógł podać zbliżoną kwotę naprawy.

Po czym poznać dobrą firmę?

Dobry serwis pralek czy innych urządzeń wyróżnia się:

  • szybkością – wystarczy uzgodnić tylko termin,

  • profesjonalizmem – firma opiera się na współpracy z fachowcami w różnych dziedzinach elektroniki. Dzięki temu możliwa jest naprawa innowacyjnych urządzeń czy wzmacniaczy akustycznych i audiofilskich,

  • uczciwością – firma przedstawi Ci wycenę usługi,

  • elastycznością – w domu klienta lub w zakładzie.

Opracowanie:
Martyna
Redaktor pkt.pl
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz