Artykuł sponsorowany

Na czym polega profesjonalna obsługa placówek medycznych przez firmę zewnętrzną?

Na czym polega profesjonalna obsługa placówek medycznych przez firmę zewnętrzną?

Prowadzenie niepublicznej placówki medycznej to coś więcej niż tylko rzetelna obsługa pacjentów i zarządzanie kadrą specjalistów. Właściciele prywatnych przychodni muszą sprostać licznym wymaganiom, które nakłada na nich prawo oraz NFZ. Wiąże się to np. z koniecznością wdrożenia odpowiedniego oprogramowania komputerowego oraz systematycznego przygotowywania raportów i sprawozdań, co zabiera sporo czasu. Zlecając te zadania firmie zewnętrznej, można wiele zyskać. Co konkretnie?

Na czym polega pomoc firmy zewnętrznej?

Wyspecjalizowane firmy zewnętrzne usprawniają organizację pracy w niepublicznej placówce medycznej na wielu poziomach, a ich wsparcie dostosowane jest do indywidualnych potrzeb danej jednostki. Szczególnie dużym zainteresowaniem klientów cieszą się usługi informatyczne. Specjaliści z firmy outsourcingowej doradzają w wyborze najlepszego oprogramowania komputerowego oraz sprzętu, a także pomagają wprowadzić nowy system do codziennego użytku. Zajmują się również szkoleniem pracowników, którzy będą korzystać z takiego oprogramowania w czasie pracy. Jak informuje specjalista z firmy Fiducia, która od lat obsługuje placówki medyczne zlokalizowane na terenie Kielc – w skład usług outsourcingowych wchodzi także:

  • przygotowywanie oferty konkursowej dla lekarzy,

  • zawieranie kontraktów z NFZ,

  • rozliczanie kontraktów z NFZ,

  • przygotowywanie pełnej dokumentacji dla NFZ,

  • opracowywanie cyklicznych sprawozdań i raportów medycznych,

  • obsługa mediów społecznościowych,

  • doradztwo z zakresu poprawnego działania placówek medycznych.

Co daje współpraca z firmą zewnętrzną?

Zatrudnianie firmy zewnętrznej zwiększa komfort pracy całej załogi placówki medycznej. Pracownicy administracyjni mogą skupić się na realizacji bieżących zadań, nie tracąc przy tym czasu na opracowywanie wymagającej dokumentacji dla NFZ. Z kolei właściciele placówki medycznej zyskają pewność, że raporty, które trafią do NFZ, będą wypełnione bezbłędnie i zgodnie z obowiązującymi normami. Otuchy doda im fakt, że to firma zewnętrzna będzie ponosić odpowiedzialność za wszelkie nieprawidłowości w dokumentacji. W efekcie wszyscy będą mogli skupić się na tym, co najważniejsze – rzetelnej obsłudze pacjentów i ich skutecznym leczeniu. Dzięki współpracy z firmą zewnętrzną można też poprawić wizerunek danej placówki medycznej w oczach pacjentów i zwiększyć poziom ich zaufania do pracujących tam specjalistów. Kluczem do sukcesu są świadomie prowadzone media społecznościowe oraz praca nad jakością usług. 

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz