Artykuł sponsorowany

Na co zwrócić uwagę wynajmując kopiarki?

Na co zwrócić uwagę wynajmując kopiarki?

Wynajmowanie sprzętu biurowego to w ostatnich latach bardzo popularne rozwiązanie. Sprawdzi się we wszystkich firmach – zarówno tych małych, średnich, jak i dużych. Wynajem sprzętu do drukowania jest niezwykle korzystny finansowo, a dodatkowo pozwala na zaoszczędzenie sporej ilości czasu. Decydując się na wynajem drukarki, można także korzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych.

Wynajęcie drukarki – jak to działa?

Zanim przedsiębiorstwo zdecyduje się na podpisanie jakiejkolwiek umowy z wybraną przez siebie firmą wynajmującą sprzęt do drukowania, warto odpowiednio sprawdzić wszystkie propozycje, jakie można znaleźć na rynku. Nie zawsze pierwsza firma, na którą można trafić w sieci, może okazać się najlepszym rozwiązaniem. Pod uwagę należy wziąć kilka bardzo istotnych elementów.

Często w przypadku urządzeń, którymi są kserokopiarki, warto zwrócić uwagę na aspekt, jakim są comiesięczne opłaty za użytkowanie. Firmy zajmujące się wynajmem tego rodzaju sprzętu zawierają w umowie dwie informacje:

  • wysokość miesięcznego czynszu za wynajmowane urządzenie,
  • koszty, które wynikają z ilości wykonanych w danym okresie rozliczeniowym kopii za jego pomocą.

W obu przypadkach wysokość poniesionych opłat uzależniona jest od średniej ilości kopii, które wykonuje się w danej firmie. Przedsiębiorstwa zajmujące się wynajmowaniem kserokopiarek bardzo często proponują ustawienie testowego urządzenia na okres jednego tygodnia – pozwoli to na określenie, jak duże moce przerobowe są potrzebne w danej firmie. Na podstawie okresu testowego sporządza się następnie prognozę miesięczną – jak można się domyślić, im większa ilość wykonywanych w danej firmie kopii, tym korzystniejszą cenę można uzyskać za wydrukowanie jednej strony.

Wynajem sprzętu do firmy – na jaką markę postawić?

Wybierając sprzęt do biura, bardzo często przedsiębiorstwo kieruje się marką i wybiera znanych i cenionych producentów. Istotne jest, aby firma wypożyczająca dysponowała nowościami technologicznymi – najlepiej różnorodnymi modelami, tak aby można było dopasować urządzenie do potrzeb danej firmy. Dodatkowym atutem będzie możliwość skorzystania z szybkiego i sprawnego serwisu w przypadku wystąpienia awarii wynajmowanego urządzenia.

Trend czy szansa na oszczędności?

Wynajem kopiarek nie jest jedynie przejściowym trendem. Jest to sposób na bardzo duże oszczędności w firmie – wynikające z konieczności wymiany tuszu czy serwisowania urządzenia. Jak podkreśla specjalista z firmy Arso Serwis Przedsiębiorstwo Usługowe: Rozwiązanie to jest korzystne w sytuacji, kiedy w danej firmie wykonuje się bardzo dużo wydruków. Jednak ważne jest sprawdzenie umowy przed jej podpisaniem. Materiały eksploatacyjne, jak również wszelkie naprawy związane z serwisowaniem zawsze powinny znajdować się po stronie firmy wynajmującej urządzenie. Istotne jest również sprawdzenie kilku ofert oraz wynegocjowanie odpowiedniej stawki – dodaje.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz