Artykuł sponsorowany

Jakie są zalety uszlachetniania druku?

Jakie są zalety uszlachetniania druku?

Standardowe, wielobarwne wydruki już wiele lat temu przestały być atrakcyjnym medium treści reklamowych, dlatego materiały, takie jak: ulotki, wizytówki, zaproszenia, kalendarze, katalogi czy vouchery, poddawane są różnym, innowacyjnym zabiegom uszlachetniającym. Z naszego artykułu dowiesz się, dlaczego warto wykonać na wydrukach reklamowych foliowanie, lakierowanie UV, tłoczenie, hot-stamping lub sztancowanie.

Atrakcyjna forma przekazu

Trudno jest Ci się przebić przez oferty konkurencji i szukasz sposobu, by wyróżnić swoją firmę? Zaskocz swoich odbiorców, dając im materiały reklamowe w zupełnie innej niż dotychczas, atrakcyjnej formie. Dzięki zabiegom foliowania lub lakierowania UV Twoje wydruki zyskają głębię koloru oraz stylowe, matowe, półmatowe, perłowe lub błyszczące wykończenie. Folię albo lakiery bez trudu dopasujesz do swojej koncepcji: mogą być one metalizowane, fluorescencyjne, a nawet zawierać olejki eteryczne i brokat. Taki uszlachetniony wydruk pozytywnie zaskakuje wymagających odbiorców, którzy każdego dnia otrzymują wiele banalnych, nieatrakcyjnych wizualnie materiałów reklamowych.

Eleganckie, niebanalne wydruki

Chcesz, by Twoje zaproszenia, wizytówki lub vouchery prezentowały się imponująco? Zleć hot-stamping, czyli pokrycie papieru złotą bądź srebrną folią. Jest to jeden z najlepszych sposobów na to, aby zadrukowywane powierzchnie uczynić eleganckimi i wyrafinowanymi – mówi Rafał Stefańczyk ze studia graficznego DRS, świadczącego kompleksowe usługi poligraficzne, w tym: lakierowanie, kaszerowanie oraz wydruki na beermacie. I dodaje: w celach promocyjnych możesz też wybrać sztancowanie, polegające na precyzyjnym wykrawaniu wybranych fragmentów wydruku. Zabieg ten sprawia, że Twoje firmowe materiały przyciągają uwagę nieszablonową formą oraz przemyślanym wzornictwem. Sztancowanie daje dużo możliwości w zakresie projektowania 3D i może posłużyć  do produkcji opakowań, kart podarunkowych lub zawieszek.

Ochrona zadrukowanej powierzchni

Uszlachetnianie wydruku (laminowanie, lakierowanie) doskonale zabezpiecza wydruk przed zarysowaniami, wilgocią, promieniowaniem UV i deformacją arkuszy. Warstwa lakieru lub folii utwardza papier i karton, które w trakcie dystrybucji nie tracą kształtów ani kolorów, zachowując pierwotny wygląd nawet przez kilka lat. Papier, pozbawiony ochronnej powłoki, szybko staje się miękki, blaknie i niczym nie wyróżnia się wśród tysięcy innych materiałów, produkowanych przez Twoją konkurencję.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz