Jakie i gdzie zamówić materiały reklamowe dla firmy?
Prowadzenie działalności gospodarczej od samego początku wymaga silnego wsparcia marketingowego. Bardzo ważna jest reklama on-line, ale nie można zapomnieć o tradycyjnej formie papierowej. Zaznaczenie swojej obecności na rynku wymaga pozostawienia za sobą śladów w postaci materiałów zawierających logo i nazwę twojej firmy. Jest to budowanie jej wizerunku od podstaw.
Czym są materiały reklamowe?
Można je porównać do drogi wysypanej okruszkami. Klient, który ma kontakt z działem obsługi klienta lub handlowego już w pierwszym kontakcie z jego pracownikiem widzi kalendarz wiszący z logo tej spółki. Po zakończeniu rozmowy otrzyma ofertę na papierze firmowym zapakowaną w obrandowaną teczkę. Jeszcze bardzo ważny element, wizytówka z kontaktem do pracownika, z którym właśnie rozmawiał. Zabierając to do domu czy swojego zakładu pracy przenosi informację o usługodawcy.
Do najpopularniejszych materiałów reklamowych zaliczają się opatrzone logo:
- artykuły biurowe, czyli: papier, teczki, segregatory, długopisy, notatniki,
- podkładki pod myszki,
- kalendarze wiszące, na biurko i książkowe,
- plakaty z ofertą,
- wizytówki,
- koperty z nadrukiem,
- ulotki.
Jak zamówić materiały reklamowe w drukarni?
Jeśli zatrudniasz własnych grafików, to oni zajmą się przygotowaniem projektu. Prześlą go w postaci elektronicznej do centrum wydruku. W przypadku działalności jednoosobowej możesz przedstawić w drukarni swój pomysł i realizację pozostawić jej pracownikom.
Od wielu lat pracujemy z klientami, którzy zamawiają u nas drukowane materiały reklamowe. Wypracowaliśmy własny model działania na rynku. Zapewniamy pierwiastek kreatywności połączony z wysoką jakością. Cenimy czas, dlatego zamówienia oddajemy w terminie. Opowiada właściciel Dem Druk z Lubuska.
W drukarniach zamawia się rodzaj druku, typowe to:
- druk cyfrowy, wykonywany na urządzeniach pracujących z dużą prędkością. W jego przypadku najlepiej przesłać plik zamknięty w formacie pdf,
- druk offsetowy, który podobnie jak cyfrowy powinien być przekazany jako pdf. Jedak w tym przypadku plik powinien spełniać określone kryteria. Przede wszystkim barwy muszą być zgodne z CMYK, minimalna rozdzielczość pliku to 250 ppi, małe teksty w kolorze czarnym muszą być zbudowane jedynie z K (w przeciwnym razie wydruk będzie nieostry), spad min. 2 mm, margines min. 3 mm.
Pamiętaj, że zamawiając materiały promujące twoją działalność, budujesz pozycję swojej firmy w danej lokalizacji. Dlatego postaw na wysoką jakość tego nośnika reklamy.