Artykuł sponsorowany

Jak wybrać firmę, która przeprowadzi Co-Paking?

Jak wybrać firmę, która przeprowadzi Co-Paking?

Niekiedy zajmujemy się jedynie wytwórstwem konkretnych produktów, a nie ich pakowaniem, innym razem zachodzi konieczność ich przepakowania. Opakowanie i etykieta są niekiedy, szczególnie w marketingu ważniejsze od samego produktu, więc dobrze żeby ich przygotowaniem zajęła się profesjonalna firma. Jak jednak ją wybrać i mieć pewność, że wszystko zostanie zrealizowane na najwyższym, oczekiwanym przez nas poziomie? Przede wszystkim warto ocenić centrum logistyczno-magazynowe pod kątem możliwości przeładunkowych i wydajności. To szczególnie istotne jeśli inne firmy korzystają już z ich usług, a my chcemy wprowadzić na rynek dużą ilość towaru. Nie bez znaczenia będą również opinie wcześniejszych klientów oraz obszerność oferty, która powinna zawierać również punkty, których obecnie nie potrzebujemy, jednak mogą okazać się nam potrzebne w przyszłości.

O powinno znajdować się w ofercie?

Z pewnością pakowanie i przepakowywanie produktów to podstawa. Jednak dużą popularnością cieszą się również usługi takie jak: banderolowanie, celofalowanie, foliowanie czy etykietowanie. Istotny będzie również park maszynowy, jakim dysponuje dana firma, to kluczowe dla wysokiej jakości zapakowania produktów, czy odmierzania ich odpowiednich ilości do poszczególnych opakowań. Na wagę złota może się również możliwość zlecenia zaprojektowania etykiety czy opakowania. W ten sposób powstanie on dzięki pracy doświadczonego zespołu kreatywnego i z pewnością pozytywnie przysłuży się promocji i sprzedaży naszego asortymentu. Konieczne będą więc rozmowy i osobiste spotkania z potencjalnym kontrahentem, abyśmy mogli precyzyjnie określić szczegóły współpracy i oczekiwania.

Współpraca stała lub okazjonalna

Zdaniem przedstawiciela firm Apack zdarzają się zarówno jedne jak i drugie. Czasem klient chce jedynie przepakowania produktów, w celu przeprowadzenia konkretnej akcji, a jednocześnie chce uniknąć paraliżowania swojej linii produkcyjnej zmianami. Jednak najczęściej udaje się rozwinąć stałą, wieloletnią współpracę, z czasem lepiej poznajemy swoje oczekiwania i jeśli pojawiają się kolejne produkty, to pod względem pakowania i samych opakowań będą one jeszcze lepsze. Z czasem oczywiście pojawia się również zapotrzebowanie na inne usługi, które mogą być z powodzeniem realizowane, jest to np. banderolowanie czy foliowanie.

 

Opracowanie:
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz