Artykuł sponsorowany

Jak skutecznie reklamować firmę?

Jak skutecznie reklamować firmę?

Jeśli prowadzimy firmę, musimy ją reklamować, żeby przyciągnąć jak najwięcej klientów. Sposobów na promocję produktów i usług jest całkiem sporo na rynku, ale rzecz w tym, żeby podjąć właściwą decyzję. Najskuteczniejszą formą nadal pozostaje reklama zewnętrzna. Materiały zamówimy w drukarni. Ważna jest oczywiście grafika i dlatego projekt powinien być dobrze przemyślany.

Czy Gutenberg jest ojcem reklamy?

Gutenberg wynalazł druk, dzięki czemu mogły powstawać gazety i książki oraz wszelkiego rodzaju produkty. Od tego czasu wiele się zmieniło, o czym doskonale wszyscy wiemy. Inną formę przybrała też reklama. Dziś mamy wiele technik nanoszenia na powierzchnię, w dowolnych kolorach. Oczywiście, że jej jakość, chociażby w prasie była bardzo niska, ale mimo to i tak skuteczna. Jest wiele przedsiębiorstw, które oferują produkty najwyższym standardzie i w takich cenach, że każdą działalność stać na złożenie zamówienia. Łatwość nawiązania kontaktu z firmą poligraficzną ułatwia internet, z którego pomocą prześlemy zapytanie i uzyskamy potrzebne informacje. Drukarnia Dagra Druk s.c. po otrzymaniu e-maila w tym samym dniu udziela odpowiedzi i na życzenie przesyła wycenę produktów. Wszystko załatwimy zdalnie, bez konieczności odwiedzania jej siedziby. Co więcej, zamówione materiały reklamowe zostaną dostarczone pod wskazany adres.

Jak podnieść wizerunek firmy?

To pytanie spędza sen z oczu niemal każdemu przedsiębiorcy i pracownikom marketingu, odpowiedzialnym za kampanie reklamowe. Jeśli sami się nią zajmujemy, bo jesteśmy na początku biznesu, brakuje nam wiedzy i doświadczenia na ten temat. Jak więc podnieść wizerunek działalności mając do dyspozycji niewielki budżet? Zamawiając materiały promocyjne, wybierzmy najlepszej jakości papier do nadruku. Niezmiernie istotny jest projekt graficzny, który powinniśmy dobrze przemyśleć. Na małej powierzchni mamy ograniczone możliwości, więc zamieśćmy to, co jest najistotniejsze dla klienta. Ważna jest oczywiście kolorystyka, czyli odpowiedni dobór barw. Liczy się również rodzaj metody, więc warto wybrać taki, który wyniesie naszą firmę ponad konkurencję. Obowiązuje zasada przyciągania, więc zastosujmy ją w swoim przekazie i zadbajmy o jego odpowiedni standard. Uszlachetnianie papieru ma na celu zwiększenie atrakcyjności efektu. Jeśli będzie pokryty dodatkową powłoką, uzyskamy estetyczny wygląd wizytówki, ulotki czy folderu. Musi być odporny na ścieranie, uszkodzenia mechaniczne bądź szkodliwe działanie czynników atmosferycznych, jeśli myślimy o umieszczeniu reklamy w wolnej przestrzeni.

Druk offsetowy a cyfrowy – czym się różnią?

Druk offsetowy jest optymalnym rozwiązaniem dla średnich i dużych nakładów. Najbardziej opłacalne jest zamówienie zaczynające się od 300 do 500 egzemplarzy. Pozwala to na szersze wykorzystanie niż w przypadku cyfrowego, ponieważ umożliwia zastosowanie kolorów dodatkowych jak Pantone oraz srebrnego i złotego, niedostępnych w tradycyjnych paletach. Technika offsetowa ułatwia także późniejsze uszlachetnienie prac poprzez foliowanie, lakierowanie UV itp. Przy jej pomocy zostaną zrealizowane: wizytówki, ulotki, foldery, plakaty, książki, kalendarze, broszury, gazetki reklamowe, kartki pocztowe, etykiety, teczki oraz naklejki. Natomiast druk cyfrowy wykonywany jest na wysokiej klasy urządzeniach, czarno-białych i kolorowych, przy zastosowaniu bardzo szerokiej gamy podłoży, takich jak  papier ozdobny dedykowany, offsetowy, satynowany, kredowy (matowy i błyszczący), syntetyczny, samokopiujący, samoprzylepny, a także folii samoprzylepnych, prezentacyjnych oraz kalki. Podstawową cechą i największą zaletą tej metody jest to, że nie wymaga żadnych uprzednio przygotowanych form. Dane z komputera są przesyłane bezpośrednio do urządzenia, dzięki czemu możemy wykonać wszystko niemal od ręki. 

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz