Artykuł sponsorowany

Jak reklamować koncert?

Jak reklamować koncert?

Działania reklamowe mające na celu zwiększenie liczbę słuchaczy na koncercie powinny koniecznie zostać wykonane z należytą starannością, aby już na samym początku pokazać wszystkim, że koncert będzie faktycznie hitem. Samo zorganizowanie koncertu z pewnością nie należy do zadań łatwych, zatem los całego przedsięwzięcia jest w rękach organizatora. Poza kwestiami marketingu, pozostają jeszcze kwestie logistyczne, a jeżeli je położymy, żadna reklama nam nie pomoże. 

Jak promować koncert?

Na samym początku podczas każdej akcji marketingowej, trzeba zadać sobie pytanie, kim jest nasza grupa docelowa - bez tego ani rusz. Całkiem inaczej będziemy musieli podejść do reklamy dla osób młodych, w średnim wieku lub seniorów. Jeżeli jednak chcemy dotrzeć do każdego, lub zależy nam generalnie na rozwiązaniu bardzo uniwersalnym, warto porozwieszać w swoim mieście, oraz najlepiej w mniejszych, okolicznych miejscowościach, różnego rodzaju plakaty. Możemy poprosić też paru znajomych o spędzenie kilku godzin dziennie w gęsto zaludnionych miejscach, gdzie mogą rozdawać przygotowane wcześniej ulotki. Jednak, nawet tysiące rozdanych ulotek i setki rozwieszonych plakatów nie zdadzą się na nic, jeżeli treść znajdująca się na nich, lub ich wykonanie, będą nieatrakcyjne. Aby mieć całkowitą pewność, że nasze ulotki trafią do jak największej liczby osób, które z ochotą się z nimi zapoznają, warto skorzystać z usług profesjonalnej firmy, dla której wykonywanie ulotek i plakatów nie jest niczym obcym. Wśród polecanych firm tego typu znajduje się na pewno MediaTiM s.c. Ksero, którzy wszelkie prace wykonują z wysokiej jakości materiałów, posiadają wszystkie niezbędne w tej branży urządzenia oraz certyfikaty i licencje.


Media społecznościowe

Media społecznościowe, szczególnie wśród młodych osób, to miejsce, w którym można wypromować niemalże wszystko. Aby ułatwić sobie to zadanie, warto popytać znajomych, którzy posiadają dużą liczbę osób obserwujących, o pomoc w wypromowaniu takiego wydarzenia. Będzie to wtedy darmowa reklama, która zazwyczaj charakteryzuje się ogromnymi rezultatami oraz nie wymaga od nas praktycznie żadnej pracy, poza dostarczeniem naszemu promotorowi odpowiednich materiałów, aby wiedział, czym przekonywać. Oczywiście, jeżeli nie mamy tego typu znajomych, nic nie jest jeszcze stracone. Możemy po prostu wyszukać w internecie popularną osobę z naszej okolicy, a następnie zlecić jej wypromowanie naszego koncertu. Współpraca z kilkoma influencerami może okazać się strzałem w dziesiątkę, wtedy być może nawet żadne inne działania reklamowe nie będą potrzebne, bo bilety zostaną zwyczajnie wyprzedane. Aby zwiększyć efekty tego marketingu i popularność naszego wydarzenia, możemy też zorganizować konkurs, np. rozdając bilety za darmo losowej osobie, która udostępni nasz post mający na celu promocję koncertu.

Opracowanie:
Gorzów Wielkopolski, Łokietka 32 lok. 33
tel. 95 736 22 11
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz