Artykuł sponsorowany

Indukcyjnie hartowane części dla kolejnictwa – przebieg procesu i dystrybutorzy krajowi

Indukcyjnie hartowane części dla kolejnictwa – przebieg procesu i dystrybutorzy krajowi

Jednym z najbardziej innowacyjnym procesem uszlachetniania struktur części dedykowanych dla kolejnictwa – głównie dla wagonów towarowych – jest hartowanie indukcyjne. Polega ono zaś na utwierdzaniu danych elementów, przy wykorzystania zjawiska grzania prądem elektrycznym indukowanym, przy równoczesnym obrabianiu detalów – np. sworzni, czy tulejek – poprzez zmienne pole magnetyczne.

Hartowanie indukcyjne części dedykowanych dla kolejnictwa

Hartowanie indukcyjne jest bardzo ważne przy produkcji części dla kolejnictwa. To on pozwala bowiem na uzyskanie wzrostu twardości powierzchni, odporność na zużycie i wytrzymałość zmęczeniową przy zachowaniu plastyczności, danego wyrobu. Mowa o częściach i ich elementach wykonanych między innymi, z takich materiałów, jak stale węglowe, stale stopowe, stale nierdzewne, spieki żeliwa, żeliwo szare, żeliwo sferoidalne, czy żeliwo ciągliwe – najczęściej proces hartowania indukcyjnego, jest dedykowany dla elementów, które eksploatowane są w układach ciernych, gdzie występuje wysokie natężenie naprężenia skrętnego.

Cały proces hartowania indukcyjnego, jest zaś dla producentów bardzo korzystny dlatego, że: zapewnia oszczędność energetyczną, zapewnia oszczędność czasową, dzięki zautomatyzowanym procesom, a także generuje niewielkie odkształcenia powierzchni, w porównaniu z alternatywnymi metodami uszlachetniania strukturalnego, między innymi części serwisowanych wagonów towarowych!



Rynkowy hegemon z międzynarodowymi aspiracjami

Jeśli chodzi o dostawy tulejek oraz sworzni hartowanych indukcyjnie, które są bardzo często wymieniane w wózkach wagonowych, warto wiedzieć, że pozycję lidera, wypracowała sobie na rynku polskim firma TRITON, która otwarta jest również na współpracę z ośrodkami przemysłowymi, przewoźnikami kolejowymi, a także instytucjami publicznymi z krajów Europy Środkowowschodniej, Zachodniej, a nawet azjatyckimi – głównie arabskimi.

Przedsiębiorstwo to wyznacza jakość krajową w oferowaniu właśnie tulejek i sworzni, gwarantując wyroby, które w maksymalnym zakresie wypełniły normy polskie, a także bardzo restrykcyjne niemieckie – mowa o DIN 1552, zachowując przy tym atrakcyjność cenową. TRITON zapewnia swoim klientom zatem:

  • tulejki obsady klocka hamulcowego o wymiarach 60/72x38,60/72x80,25/33x22,25/33x21;
  • tulejki obsady klocka hamulcowego w rozmiarze 25/38x21,5 wg normy PN 83002.;
  • tulejki  trójkąta hamulcowego wózka wagowego 1XTa z odmianami w rozmiarze 55/60x121 wg załącznika nr 4 do U-096BK-02;
  • czy też tulejka wieszaków klocka hamulcowego 25/33x33.

Z pełną ofertą podmiotu, warto zapoznać się, na jego nowoczesnej stronie internetowej!

Opracowanie:
Dębnica, Chopina 9
tel. 603 534 362
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz