Artykuł sponsorowany

Grawerowanie, jako narzędzie identyfikacji wizualnej i promocji.

Grawerowanie, jako narzędzie identyfikacji wizualnej i promocji.

Grawerowanie to technika, która może sprawić, że nawet najzwyklejszy przedmiot stanie się wyjątkowy i elegancki. Dzięki temu zapotrzebowanie na usługi grawerskie nie maleje. Niemniej jednak z czasem tradycyjne metody mechaniczne ustąpiły miejsca nowocześniejszym technologiom, jakim jest grawerowanie laserowe, którego zalety dostrzegają nie tylko osoby poszukujące niepowtarzalnego upominku, ale także firmy dbające o swój wizerunek.

Jak nas widzą tak nas piszą

Wizerunek firmy to we współczesnym świecie rzecz nie do przecenienia. Składa się na niego oczywiście wiele elementów, takich jak renoma czyli pozytywna opinia o usługach
i wyrobach firmy, jej wiarygodności, rzetelności oraz uczciwości. Niemniej jednak bardzo ważna jest także spójna identyfikacja wizualna firmy, której niewątpliwie najważniejszym elementem jest logo i nazwa firmy. To one przede wszystkim będą umieszczane na różnego rodzaju wizytówkach lub papeteriach, a niekiedy także na strojach pracowników. Nie należy jednak zapominać, że poza wymienionymi elementami, praktycznie w każdym biurze, hotelu, restauracji oraz w wielu innych miejscach niezbędne są różnego rodzaju identyfikatory dla pracowników, tabliczki informacyjne i adresowe, oznaczenia i numeracja na drzwi, a także drobniejsze detale takie jak breloki do kluczy, czy nawet numerki do szatni. Wbrew pozorom są to bardzo ważne elementy związane z identyfikacją wizualną gdyż, poza przekazem informacyjnym, zawierają zazwyczaj logo lub nazwę i styka się z nimi wiele osób, które dzięki temu mogą zapamiętać oraz w przyszłości rozpoznać naszą firmę. Warto zatem zadbać, aby nawet takie detale były wykonane z dobrej jakości materiałów, w sposób  trwały oraz estetyczny. Taką właśnie gwarancję daje nam grawerowanie laserowe, które pozwala nanieść na praktycznie dowolny materiał (np. plastik, drewno, metal lub karton), wzory i napisy, które są nie tylko precyzyjnie wykonane, eleganckie i estetyczne, ale przede wszystkim trwałe.

Daj się zapamiętać

Przedmioty z grawerunkiem to także wspaniały upominek dla kontrahenta lub klienta,
a także doskonałe uzupełnienie działań związanych z promowaniem i budowaniem marki oraz wizerunku firmy. Aby jednak tak było muszą być one wykonane przez profesjonalistów świadczących usługi grawerskie, takich jak fachowcy z firmy Bartech Bartosz Roman. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że będą to produkty najwyższej jakości, które sprawią, że zarówno nazwa, jak i logo naszej firmy zostaną zapamiętane. Warto przy tym pamiętać, że współczesny rynek oferuje nam szeroki wachlarz dostępnych rozwiązań – od nieco tańszych takich jak długopisy, breloczki, zapalniczki, itp., po zdecydowanie droższe wyroby typu premium, przy wyborze których ogranicza nas praktycznie wyobraźnia i dostępny budżet. Niemniej jednak należy pamiętać, że koszty poniesione na tego typu działania to dobra inwestycja, gdyż wręczając elegancki, wygrawerowany prezent, budujemy w obdarowanej osobie przekonanie o jej wyjątkowej pozycji i ważności. Zwłaszcza, gdy upominek przekazywany jest w obecności osób trzecich, takie działanie potęguje uczucie wyróżnienia
i sprzyja budowaniu pozytywnego wizerunku. Nie należy także zapominać, że obdarowana osoba staje się także reklamą naszej firmy. Posługując się na co dzień, np. wygrawerowanym eleganckim długopisem czy piórem lub praktyczną torbą, staje się nieformalnym ambasadorem naszej firmy.

Wdrażając i stosując system identyfikacji wizualnej w firmie, należy pamiętać o sile z jaką czynniki wizualne oddziałują na odbiorcę. Zadbanie o grawerowane, a co za tym idzie trwałe
i eleganckie elementy identyfikacji, zarówno wewnątrz firmy, jak i w kontaktach z klientami oraz kontrahentami, będzie jednoznacznie i pozytywnie kojarzyć się z naszą firmą, co stanowi klucz do sukcesu.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz