Artykuł sponsorowany

Fotobudka jako atrakcja eventowa

Fotobudka jako atrakcja eventowa

Już od kilku sezonów fotobudka jest trendem obowiązującym w szeroko pojętej branży ślubnej i rozrywkowej. Ale nie tylko! Okazuje się, że na taką usługę coraz chętniej decydują się organizatorzy firmowych bankietów i eventów. Zbędny gadżet czy fantastyczny sposób na urozmaicenie danego wydarzenia? Czy rzeczywiście warto inwestować w taką atrakcję na swojej imprezie?


Lepsza integracja i świetna zabawa

Wspólne pozowanie do zabawnych i spontanicznych zdjęć oraz zabawa związana z przymierzaniem zabawnych akcesoriów stanowi świetną okazję do integracji zespołu. Nie od dziś wiadomo, że wspólne aktywności mobilizują do współpracy i kreatywnego spojrzenia na rzeczywistość.

Ale fotobudka to także świetna rozrywka dla zaproszonych na event gości. Wydarzenie na pewno będzie przez nich lepiej zapamiętane – choćby dlatego, że towarzyszyły im wówczas określone emocje. A chodzi przecież o to, by uczucie radości kojarzone było właśnie z konkretną marką.


Dla tych, którzy nie przepadają za tańcem  i wodzirejem

Nie każdy gustuje w zabawach muzycznych, konkurencjach konkursowych i tańcach. Goście na evencie powinni mieć do wyboru co najmniej jedną atrakcję, która pozwoli im na chwilę oderwać się od gwarnej sali głównej, a jednocześnie zapewni im świetną zabawę. Taką atrakcją niewątpliwie jest fotobudka na eventy.

Przy maszynie do zdjęć wcale nie jest nudno, ale na pewno nie jest aż tak gwarno jak przy scenach tematycznych lub przy stołach z cateringiem. To ogromny plus.


Wspomnienia na papierze

Wydrukowane zdjęcia zostaną z gośćmi na długo, bo większość osób po prostu lubi pamiątkowe fotografie – zwłaszcza, jeśli uwieczniono na nich pozytywną energię.

Z tego względu na pewno wielu gości i pracowników firmy po prostu skusi się na skorzystanie z atrakcji, jaką jest fotobudka. Jako organizator nie musisz obawiać się, że poświęcisz fundusze na coś, co nie spełni swojej funkcji rozrywkowej.


Ciekawy gadżet reklamowy

Jest jeszcze jedna zaleta, która powinna Cię skłonić do wynajęcia fotobudki. Otóż jest to doskonały sposób na reklamę działalności danej firmy. Na wydrukach można umieścić nazwę, logo i hasło danej marki oraz datę i nazwę eventu. W ten sposób zdjęcia stają się więc użytecznym gadżetem promocyjnym – przekonuje fotograf Szymon Michoń.


Fotobudka może stanowić również element identyfikacji wizualnej firmy. Warto dopytać usługodawcę o to, czy na zewnętrznych ścianach lub wewnątrz boksu można tymczasowo umieścić elementy graficzne nawiązujące do kolorystyki lub charakterystyki danej marki.


Niedrogi sposób na urozmaicenie eventu

Wynajęcie fotobudki nie należy do drogich usług. Z reguły jest to około kilkuset złotych, a w tej opłacie zawarty jest transport urządzenia oraz jego kilkugodzinny wynajem.

Do korzystania oddaje się również duży wybór zabawnych gadżetów, takich jak tekturowe napisy, wąsy, okulary, peruki itd. Wielu usługodawców daje również swoim klientom dostęp do galerii zdjęć online. Taka inwestycja zwróci się w postaci zadowolonych uczestników eventu.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz