Formy reklamy wielkoformatowej zewnętrznej

Formy reklamy wielkoformatowej zewnętrznej

Zastanawiasz się, jak przyciągnąć klientów? Postaw na reklamę wielkoformatową zewnętrzną, dzięki której twoja firma nie pozostanie niezauważalna. Poznaj jej rodzaje i wybierz tę formę, która jest najbardziej dopasowana do twoich potrzeb oraz oczekiwań.

Pozycjonowanie stron Pozycjonowanie stron

Reklama wielkoformatowa zewnętrzna określana jest często mianem reklamy outdoorowej. Zwraca na siebie uwagę głównie ze względu na rozmiar, dzięki któremu komunikat przekazany na wybranym nośniku jest znacznie lepiej zauważalny i łatwiej zapada w pamięć. 

Billboard

Jedną z najbardziej popularnych form reklamy wielkoformatowej zewnętrznej jest billboard. Umieszczony na specjalnych tablicach wyróżnia się doskonałą widocznością. Nie sposób go pominąć, ponieważ bardzo wyraźnie rzuca się w oczy – szczególnie, jeśli charakteryzuje się treścią przykuwającą uwagę.

Warto mieć świadomość, że na skuteczność billboardu wpływa wiele czynników. Kluczową rolę odgrywa to, by nośnik zawierał treść przy wykorzystaniu jak najmniejszej liczby słów. Tutaj liczy się przede wszystkim obraz, ponieważ odbiorcy reklamy poruszają się dość szybko (np. samochodem). W efekcie, „przeładowany” tekstem billboard zostanie zbagatelizowany. W tym przypadku wystarczy dobra grafika oraz chwytliwy slogan reklamowy. Warto także zadbać o to, by billboard został umieszczony w dogodnej lokalizacji.

Tablice wolnostojące

Tablice wolnostojące to kolejna forma zewnętrznej reklamy. Skierowane do odbiorców poruszających się środkami komunikacji miejskiej, samochodami czy rowerami, muszą zawierać odpowiednią treść – podobnie jak w przypadku billboardów. Liczy się więc chwytliwe hasło, które zapadnie na długo w pamięci i będzie kojarzyć się z firmą.

Zaletą tablic wolnostojących jest możliwość ulokowania ich w kilku punktach. Dzięki temu w łatwy sposób można osiągnąć efekt wielokrotnego kontaktu z komunikatem reklamowym. Zwiększa to tym samym prawdopodobieństwo zaistnienia firmy w świadomości odbiorcy – jej potencjalnego klienta. 

Szyldy

Szyldy są sposobem na to, by poinformować potencjalnych klientów o istnieniu firmy. Jeśli są zaprojektowane w sposób ciekawy, mogą zwrócić na siebie uwagę i zapaść w pamięci na dłużej.

Jako że szyldy przeznaczone są na zewnątrz obiektów, warto drukować je w technologii druku UV. Taka bowiem wyróżnia się odpornością na niekorzystne działanie promieni słonecznych, zapobiegając przedwczesnemu blaknięciu kolorów. Szyldy drukowane w technologii UV wyróżniają się dłuższą żywotnością – cały czas wyglądają jak nowe. 

Wybierz drukarnię z doświadczeniem

Jeśli chcesz, by reklama wielkoformatowa wyróżniała się doskonałą jakością, wybierz drukarnię z doświadczeniem. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że uzyskany wydruk spełni twoje oczekiwania pod każdym względem. Zanim więc powierzysz druk reklamy w ręce drukarni, zapoznaj się z opiniami innych użytkowników.

Opracowanie:
Mateusz
Redaktor pkt.pl
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz