Folder reklamowy, czyli jak wyróżnić swoją firmę

Folder reklamowy, czyli jak wyróżnić swoją firmę

Jeśli chcesz dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów, musisz zadbać o odpowiedni sposób zaprezentowania swoich produktów i usług. Pomocny będzie folder reklamowy, który będzie zawierał nie tylko najważniejsze informacje, ale także najbardziej istotne detale oferty.

Strony www Strony www

O ile ulotka pozwala na zamieszczenie dość ograniczonych informacji ofertowych, tak folder reklamowy daje znacznie szersze możliwości. Stanowi więc znacznie lepsze narzędzie pozwalające na komunikację z klientem, a jednocześnie jest formą reklamy. Reklamy, która – jeśli folder zostanie wykonany z dbałością o najmniejszy nawet detal – będzie niezwykle skuteczna.

By pokazać firmę z jak najlepszej strony

Folder reklamowy jest w stanie wyróżnić twoją firmę, zaprezentować ją od jak najlepszej strony. Tak naprawdę każda okazja jest dobra, by go wręczyć: począwszy od umówionych spotkań biznesowych, poprzez wyjazdy firmowe, a na targach i konferencjach skończywszy. Słowem: folder reklamowy przydaje się wszędzie tam, gdzie można spotkać potencjalnych klientów, którzy byliby skłonni skorzystać z oferty. 

Od projektu po druk

Wykonanie folderu reklamowego – takiego, który przyciągnie uwagę i zainteresuje potencjalnych klientów – należy zaplanować już na etapie projektu. Istotne znaczenie ma nie tylko treść, ale również jego forma. Im ciekawsza i oryginalniejsza, tym wzbudzi większe zainteresowanie.

Możesz skorzystać z gotowych projektów lub projektów tworzonych na indywidualne zamówienie. Kolejnym krokiem będzie wybór drukarni, która zajmie się kwestią wydruku. 

Ważne jest, by wybrana drukarnia oferowała foldery reklamowe:

  • od dwustronnych po wielostronicowe katalogi produktowe,
  • szyte i klejone w różnych formatach,
  • drukowane offsetowo (przy dużych nakładach) oraz cyfrowo (przy mniejszych nakładach),
  • drukowane w pełnym kolorze (CMYK) lub przy zastosowaniu kolorów PANTONE (kolorów unikalnych),
  • drukowane na wysokiej jakości papierze kredowym o dużej gramaturze – nawet do 350 g lub innych szlachetnych gatunkach papieru. 

Aby jeszcze bardziej wyróżnić folder reklamowy, można zdecydować się na uszlachetnienie wydruku m.in. poprzez zastosowanie:

  • folii matowej – by nadać folderowi większej elegancji,
  • folii błyszczącej – by zwiększyć trwałość folderu,
  • tłoczenia – by poprawić efektowność folderu,
  • wycięcia laserowego wybranych elementów – by wyróżnić folder wśród produktów konkurencji.

Ile to kosztuje?

Foldery reklamowe to zróżnicowany koszt. Najczęściej wycena dokonywana jest indywidualnie, ponieważ składa się na nią kilka czynników, m.in. rodzaj wykonania (klejenie lub szycie), format, gramatura papieru, liczba stron, nakład, wybrane formy uszlachetnienia.

Warto postawić na profesjonalizm i doświadczenie, pamiętając, że folder reklamowy jest „wizytówką” twojej firmy. Dlatego niezwykle ważna jest jakość wydruku oraz jakość papieru. Zapoznaj się więc z opiniami na temat konkretnych drukarni w twoim mieście i zleć wykonanie folderu rekomendowanej drukarni.

Opracowanie:
Mateusz
Redaktor pkt.pl
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz