Artykuł sponsorowany

Dyskretne znakowanie odzieży z wszywkami od firmy Imar

Dyskretne znakowanie odzieży z wszywkami od firmy Imar

Znakowanie odzieży odgrywa istotną rolę w zakresie promocji marki lub firmy. Istnieje na to wiele sposobów, z czego najpopularniejszy to umieszczanie na niej logotypu. Nie zawsze jednak jest wskazane, aby taki element od razu rzucał się w oczy. Niekiedy lepiej skorzystać z dyskretniejszych metod, czyli wszywek typu chorągiewka. Ich wykonywaniem zajmuje się między innymi firma Imar ze Złotoryi.

Trwałe elementy znakowania odzieży

Znakowanie ubrań może mieć różny cel, począwszy od reklamowego, poprzez informacyjny, na estetycznym kończąc. Bez względu na to, akcesoria do tego przeznaczone muszą wyróżniać się solidnym wykonaniem. Na rynku znajdziemy wiele produktów o takim charakterze, jednak ich jakość niejednokrotnie pozostawia wiele do życzenia. Rozczarowania pod tym względem z pewnością da się uniknąć, korzystając z oferty firmy Imar, której siedziba znajduje się w Złotoryi. Swoją działalność prowadzi od 1993 roku, specjalizując się właśnie w produkcji różnego rodzaju naszywek na ubrania. Zebrane na przestrzeni lat doświadczenie pozwoliło na rozszerzenie asortymentu o inne elementy, takie jak na przykład wszywki do odzieży, przywieszki, breloczki czy pinsy.

Wszystkie cechują się estetycznym wykonaniem dzięki stosowanej metodzie mikrowtrysku PVC czy tłoczenia prądami wysokiej częstotliwości. Elastomery wykorzystywane jako materiał do produkcji odznaczają się ponadto odpornością na czynniki zewnętrzne. Co ważne, firma realizuje zamówienia według pomysłów klientów, dlatego każdy produkt zyskuje niepowtarzalny charakter, pozwalający wyróżnić elementy garderoby. Jak zatem wszywki sprawdzają się w ich znakowaniu?

Zalety wszywek typu chorągiewka

Tymi mianem również określa się niewielkie metki umieszczane na bocznym szwie ubrania. Może to być T-shirt, bluza, kurtka, spodnie czy nawet torba. Niemniej jednak ich powierzchnia jest wystarczająco duża, aby zawrzeć na niej logo producenta, krótki slogan czy inny symbol pozwalający na identyfikację z marką. Wszywka może być też po prostu dodatkową ozdobą odzieży. Takie rozwiązanie sprawdzi się zarówno w przypadku odzieży reklamowej, która ma stanowić upominek dla kontrahentów, jak i przy zakładaniu własnej marki odzieżowej. W obydwu sytuacjach nadruk z dużym logotypem nie jest wskazany. Klienci bowiem niechętnie noszą tego rodzaju ubrania, stąd też tracą one funkcję, jaką mają spełniać. Jak wskazuje pracownik firmy Imar ze Złotoryi:

Znakowanie odzieży musi być ściśle przemyślane i dopasowane do jej charakteru, a także przeznaczenia. Tylko wtedy wydatki związane z reklamą nie pójdą na marne. Często lepiej nawet dla pracowników zamówić dobre jakościowo ubrania w kolorze związanym z marką bądź firmą, dodając dyskretną wszywkę po boku.

Choć standardowo tego rodzaju akcesoria wykonuje się z materiałów tekstylnych, to nie stanowią one trwałych detali. Szybko ulegają zniszczeniu, chociażby przez częste pranie. Przewagę nad nimi zdecydowanie mają wszywki wykonywane z elastomerów, silikonu, skóry lub ekoskóry. Ponadto wyglądają one o wiele bardziej elegancko i zachowują swoją formę, a także kolory nawet przy intensywnym użytkowaniu danej części garderoby. Dodatkowo takie materiały pozwalają na tworzenie projektów z najmniejszymi detalami – wypukłościami, niestandardowymi wzorami. To sprawia, że nawet tak dyskretny element będzie w stanie przyciągnąć wzrok innych osób.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz