Artykuł sponsorowany

Drukarnia Foldruk-Folion Spółka Jawna – skuteczna reklama firmy

Drukarnia Foldruk-Folion Spółka Jawna – skuteczna reklama firmy

Skuteczna reklama, przynosi firmie zyski. Trudno jednak określić, jaki produkt sprawdzi się najlepiej. To pytanie spędza sen z oczu przedsiębiorcom. Pracownicy marketingu prowadzą analizy, badania, która kampania reklamowa przyniosła efekty. Temat jest gorący, bo chodzi przecież o sprzedaż. Pierwszą rzeczą jest wizerunek, więc warto zadbać o profesjonalne wizytówki, które wykonuje np. Drukarnia Foldruk-Folion Spółka Jawna.

Jakie wizytówki wykonuje Drukarnia Foldruk-Folion?

Wizytówki podnoszą wizerunek firmy. Muszą być najwyższej jakości, czyli drukowane metodą offsetową lub cyfrową na wysokiej jakości papierze, uszlachetnione poprzez zastosowanie lakieru offsetowego lub UV. Drukarnia Foldruk-Folion oferuje: transparentne, foliowane, tłoczone, wypukłe i sztancowane. Ważny jest również projekt graficzny, który musi być dobrze przemyślany. Na małej powierzchni mamy ograniczone możliwości, więc zamieśćmy to, co jest najistotniejsze dla klienta. Tu liczy się każdy szczegół, nawet kolorystyka. Wizytówki mogą wynieść naszą firmę ponad konkurencję, ale też wylądować, gdzieś na dnie szuflady klienta.

Wysoka jakość papieru zwiększa atrakcyjność wydruku. Dodatkowa powłoka nadaje estetyki, zabezpiecza przed ścieraniem i różnymi uszkodzeniami

– mówi ekspert.

Co jest ważne w ulotce?

Ulotka reklamowa pełni tak samo ważne funkcje w promocji naszej firmy, jak wizytówka. Jej zadanie jest nieco inne, bo ma namówić odbiorcę do natychmiastowej reakcji. Jeśli tak się nie stanie, natychmiast wyląduje w koszu. Ważna jest tu grafika i treść, ale nie tylko. Drukarnia Foldruk-Folion stosuje specjalną technologię w produkcji, uszlachetniając lakierem offset lub UV. Czy to jest opłacalne? Oczywiście, że tak, ponieważ zlecenie wykonania doskonałych produktów, nieszablonowych, niestandardowych i w nietypowym formacie, zachęca odbiorcę, do zapoznania się z ofertą reklamodawcy. Projekt graficzny musi być dokładnie przemyślany. Zamieszczamy zawsze to, co jest najważniejsze: logo, hasło reklamowe, kontakt oraz informacje o produktach.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz