Artykuł sponsorowany

Drukarki do zadań specjalnych – niezastąpione w agencji reklamowej

Drukarki do zadań specjalnych – niezastąpione w agencji reklamowej

Dzięki odpowiedniej drukarce bez trudu przygotujemy ciekawe, niebanalne i odpowiednio spersonalizowane gadżety reklamowe. Nowoczesny druk cyfrowy daje nam niezliczone możliwości. Dzięki niemu przygotujemy nie tylko atrakcyjne ulotki, ale także długopisy, zapalniczki, kubki i inne popularne gadżety z logo naszej firmy. To świetna i niedroga metoda promocji.

Sprawdzone metody

Każdy lubi dostawać coś gratis. Dlatego wszelkiego rodzaju gadżety promocyjne cieszą się taką popularnością. Nawet zwykły długopis z nadrukowanym logo firmy może sprawić, że klient zapamięta naszą markę i chętniej będzie korzystał z naszych usług. Wyprodukowanie takich gadżetów jest niedrogie, a przynosi firmie wymierne korzyści. Klienci zawsze doceniają, jeśli dostają coś więcej niż sam produkt, za który płacą. Drobne upominki sprawią, że chętniej będą do nas wracać i polecą naszą firmę znajomym – a to najlepsza reklama.

To takie proste

Wykonanie atrakcyjnych gadżetów promocyjnych jest dziś banalnie proste. Wystarczy mieć odpowiednią drukarkę, przygotować ciekawy wzór i gotowe!

Przy pomocy drukarek Smatch UV zadrukujesz pendrive’y, płyty CD, zapalniczki, karty plastikowe, długopisy, pudełka, kubki, zawieszki oraz wiele innych różnego rodzaju materiałów reklamowych, a także wydruki wielkopowierzchniowe. Drukarki Smatch UV drukują na prawie wszystkich materiałach, a w szczególności na takich jak: plastiki, szkła, metale, bawełna, drewno, ceramika. Drukarki Smatch UV potrafią drukować również na krawędziach przedmiotów oraz na nierównych powierzchniach – mówi pracownik firmy 3D Products Usługi Poligraficzno-Reklamowe. Nowoczesny druk cyfrowy pozwala nam zatem nanieść logo naszej firmy na dowolny przedmiot. Taka drukarka to podstawowy element wyposażenia każdej nowoczesnej agencji reklamowej. Dzięki niej szybko i tanio mogą powstawać wyjątkowe, niebanalne gadżety.

Czego pragną klienci?

Wybierając gadżety promocyjne warto podążać za obowiązującymi trendami. Długopis zawsze się przyda, dlatego jest ponadczasowy, jednak w przypadku pozostałych gadżetów mody często się zmieniają. Jeszcze kilka lat temu prawdziwym hitem promocyjnym były pendrive’y. I dziś nie brakuje amatorów na te praktyczne, niewielkie urządzenia, ale obecnie znacznie bardziej „na topie” są tak zwane powerbanki – czyli urządzenia pozwalające na podładowanie telefonu w sytuacji, w której nigdzie pod ręką nie ma gniazdka elektrycznego. Powerbanki są oczywiście droższe niż zwykłe długopisy, ale świetnie sprawdzą się jako gadżety promocyjne przeznaczone dla najbardziej lojalnych klientów. Takie przedmioty z wykonanym nowoczesną drukarką cyfrową nadrukiem prezentują się bardzo elegancko.

Oceń artykuł (1)
3.0
Komentarze
Dodaj komentarz