Artykuł sponsorowany

Dlaczego warto zamówić kalendarze firmowe?

Dlaczego warto zamówić kalendarze firmowe?

Dobrze przeprowadzone kampanie marketingowe to podstawa sukcesu. Należy jednak pamiętać, że ich powodzenie zależy od tego, jakich narzędzi się użyje. Ważne jest, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i przedstawić im wszystkie zalety swojego przedsiębiorstwa. Kalendarze firmowe to doskonała reklama i jednocześnie praktyczny upominek dla klientów.

Przydatne gadżety zawsze na topie!

Zwykłe ulotki i broszurki są uznawane za mało skuteczne i krytykowane zwłaszcza przez zwolenników ekologii. Warto pomyśleć o tym, aby gadżety reklamowe były nie tylko doskonałym narzędziem marketingowym, ale także przedmiotem praktycznym – który zostanie wykorzystany przez obdarowane je osoby. Kalendarze firmowe to idealny przykład! Skorzysta się z nich przez cały rok, a klienci i tak musieliby je zakupić w sklepie papierniczym. Darmowy kalendarz będzie upominkiem docenionym przez każdego.

Produkcja firmowych kalendarzy w atrakcyjnych cenach zajmuje się między innymi firma poligraficzna Browl, której siedziba znajduje się w miejscowości Kąkolówka na terenie województwa podkarpackiego.

Jaki format wybrać?

Rodzajów kalendarzy jest wiele, dlatego wybór typu i wielkości może być niełatwy. Najczęściej jako kalendarze firmowe są wybierane:

  • Kalendarze wiszące – najlepsze są w formacie A4 i większym, łatwo umieścić na nie ważne daty i zapiski.
  • Kalendarze stojące – powinny być niezbyt duże, gdyż najczęściej są stawiane na biurkach.
  • Kalendarze książkowe – mogą zawierać wiele treści o działalności firmy i służyć jako planer.

Poszczególne rodzaje różnią się między sobą nie tylko wyglądem, ale także ceną. Decyzję należy podjąć na podstawie indywidualnych upodobań osoby prowadzącej kampanię, a także przewidywanego budżetu.

Co umieścić na kalendarzu?

W zależności od tego, jaki typ kalendarza się wybierze, można umieścić różne treści. Zdecydowanie najpopularniejsze są kalendarze w formacie zbliżonym do A3 oraz A4, które posiadają odrębne grafiki lub zdjęcia na każdy miesiąc. Oprawa graficzna powinna być zaprojektowana estetycznie i z pomysłem. Większość osób jest wzrokowcami, dlatego tematyka zdjęć musi być ściśle związana z działalnością firmy. Oprócz grafiki, na kalendarzu można umieścić również firmowe logo, slogany i hasła reklamowe, ofertę przedsiębiorstwa oraz inne interesujące treści. Jako dodatek mogą posłużyć cytaty ze znanych książek lub złote myśli. Kalendarze firmowe można rozdawać przy okazji targów i innych akcji promocyjnych lub tez wysyłać je do stałych klientów w formie upominku i podziękowania za współpracę np. w okresie świąt Bożego Narodzenia.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz