Artykuł sponsorowany

Cechy dobrego serwisu telefonów komórkowych

Cechy dobrego serwisu telefonów komórkowych

Jeszcze nie tak dawno telefon komórkowy miał spore gabaryty, a jego zasięg, nawet w dużym mieście, pozostawiał bardzo wiele do życzenia. Przez pewien czas telefony komórkowe były produktami luksusowymi, na które stać było niewielu. Dziś komórkę, która praktycznie na dobre wyparła domowe telefony stacjonarne, może mieć każdy, bo najprostszy, używany telefon kupimy za grosze.

 Zaawansowane smartfony wypierają też podręczne aparaty fotograficzne i samochodowe nawigacje. Bez telefonu komórkowego przy sobie czujemy się odcięci od świata. Jaki serwis wybrać, kiedy nasz telefon szwankuje lub został uszkodzony, by jak najszybciej odebrać go z powrotem?

 Znajdźmy prawdziwego specjalistę

Jeżeli zależy nam na profesjonalnej naprawie, szukajmy prawdziwego specjalisty. Choć wszystkie telefony komórkowe i smartfony pod pewnymi względami zawsze są do siebie podobne, urządzenia poszczególnych producentów mają swoje cechy charakterystyczne. Dotyczy to zarówno budowy, jak i oprogramowania. Wymiana szybki w telefonach poszczególnych producentów wygląda bardzo podobnie, więc serwis jest w stanie zagwarantować przeprowadzenie takiej naprawy w krótkim czasie, niezależnie od rodzaju urządzenia. Jeśli jednak chodzi o bardzo zaawansowane naprawy związane z oprogramowaniem, warto poszukać serwisu, który wyraźnie wskazuje, że jego domeną jest praca z telefonami konkretnego producenta, na przykład profesjonalny serwis telefonów Sony i Samsung.

Naprawa telefonu komórkowego krok po kroku

Kiedy wybieramy serwis telefonów komórkowych, powinniśmy zwrócić uwagę na to, jak zostanie przyjęty nasz telefon.

Jeśli przychodzimy z konkretnym problemem, np. telefon nie reaguje na podłączenie ładowarki, fachowiec powinien nas o to dopytać i zanotować, co powinno zostać sprawdzone, a nie tylko zapisać nasze nazwisko i kontakt. Ekspertyza telefonu w dobrym serwisie powinna być darmowa, nawet jeśli klient kompletnie nie ma pojęcia, w czym tkwi problem – mówi nam przedstawiciel Magic Phone Serwis i Sklep GSM z Warszawy.

Zdarza się, że problem jest banalny, ale po prostu nie jesteśmy tego świadomi, np. to nie  telefon jest zepsuty, a ładowarka, czy sam kabel, dojście do baterii jest zabrudzone, czy bateria jest uszkodzona. Jeśli po ekspertyzie okaże się, że naprawa telefonu jest konieczna, serwis powinien się z nami skontaktować, poinformować, w czym tkwi problem i ile będzie kosztowało jego zlikwidowanie. Może się okazać, że koszt naprawy będzie na tyle wysoki, że uznamy ją za nieopłacalną, dlatego to do nas powinna należeć ostateczna decyzja. Gdy zdecydujemy się na naprawę, powinniśmy zostać poinformowani o czasie realizacji i odbioru urządzenia.

To jest właśnie odpowiednie podejście do nas, jako klientów i cechy dobrego serwisu telefonów

Oceń artykuł (3)
3.7
Komentarze
Dodaj komentarz