Artykuł sponsorowany

Blistry - zalety i zastosowanie

Blistry - zalety i zastosowanie

Opakowania z folii twardej są jednym z istotnych elementów w naszym codziennym życiu. To właśnie za ich pomocą zabezpieczamy różnego rodzaju produkty, które mogą w ten sposób trafić do klienta w nienaruszonej formie. Do najpopularniejszych typów zalicza się opakowania typu blister. Są bardzo często wykorzystywane oraz funkcjonalne. Poznaj jego zastosowanie oraz zalety.

Zastosowanie blistrów

Typowym zastosowaniem blistrów oraz takim, z którym najczęściej się spotykamy, są opakowania do tabletek. W tym wypadku zamiast kartonika, używa się folii aluminiowej. Tak naprawdę, mało producentów opakowań podejmuje się tworzenia opakowań tabletek. Wymagana jest bowiem aptekarska czystość oraz szczególne warunki do pakowania, aby zamknięcie było hermetyczne i szczelne. Najczęściej jest tak, że firmy specjalizują się w produkcji opakowań pod tabletki, jednak nie jest to zbyt popularne. Blistry znajdują także swoje zastosowanie w pakowaniu różnego rodzaju artykułów, takich jak zabawki, kosmetyki, żarówki, niektóre produkty AGD, artykuły piśmiennicze, łazienkowe, motoryzacyjne, gwoździ, artykułów biurowych itp. Lista ta, tak naprawdę nie ma końca. Na rynku istnieje wiele firm, takich jak np. Euro-Pack s.c. Zakład opakowań, która w swojej ofercie posiada m.in. opakowania typu blister.

Zalety blistrów

Opakowania typu blister mają szereg zalet. Największą z nich jest ochrona produktu przed uszkodzeniem. Opakowania te są twarde, a to sprawia, że posiadają sporą odporność na wszelkiego rodzaju zniszczenia podczas transportu produktu, czy nawet jakiegoś upadku. Wiele osób uważa, że opakowania te eksponują produkt - klient ma możliwość dokładnego obejrzenia go z każdej możliwej strony. Świetnie także prezentują się na wystawach sklepowych, a to w przypadku opakowań zdarza się rzadko. Blistry dają także dużo możliwości na zamieszczenie wszystkich niezbędnych informacji o danym produkcie. Są bardzo lekkie i estetycznie wykonane. W dodatku, ich cena jest równie atrakcyjna. Wiele zastosowań, w których odnajdują się tego typu opakowania, również możemy zaliczyć do zalet. Opakowania te można zarówno umieszczać jak i zawieszać na półkach w supermarkecie, zatem świetnie sprawdzają się w promowaniu sprzedaży danych produktów. Zapakowany w blister produkt, prezentuje się schludnie i ciekawie, przyciąga również uwagę klientów, a to powoduje znacznie większą sprzedaż, co oczywiście stanowi dużą korzyść dla producenta zarówno opakowania, produktu, jak i dla sklepu.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz