Artykuł sponsorowany

Banery LED kontra reklama tradycyjna

Banery LED kontra reklama tradycyjna

Nawet najlepszy produkt i usługi najwyższej jakości nie będą cieszyły się popularnością, jeżeli informacja o ich pojawieniu się na rynku nie dotrze do potencjalnych klientów. Właśnie w tym celu producenci oraz firmy świadczące różnego rodzaju usługi muszą postawić na skuteczną reklamę i odpowiednie narzędzia promocyjne. Sposobem, aby zainteresować swoją ofertą jak największą grupę osób, są banery LED.

Dlaczego banery LED mają przewagę nad reklamą tradycyjną?

Tradycyjne bilbordy i wielkopowierzchniowe reklamy można spotkać na każdym kroku. Znajdują się na specjalnie przeznaczonych do ich montażu tablicach, budynkach czy na przystankach komunikacji miejskiej. Niekiedy można odnieść wrażenie, że zlewają się one ze sobą i trudno odróżnić je od siebie.

Ilość reklam w przestrzenie miejskiej czy we wnętrzach galerii handlowej może przyprawić o zawrót głowy. Ponadto sprawia to, że trudno wyróżnić się ze swoją ofertą. Wszystkie reklamy mają podobną wielkość, formę oraz kolorystykę. Właśnie dlatego tak dobrym pomysłem są banery, telebimy czy ekrany LED.

Dzięki technologii LED przekaz reklamy skuteczniej trafia do jej odbiorców. Obraz jest wyraźniejszy i łatwiej zauważyć go nawet w miejscu, w którym umieszczono inne materiały promocyjne. Na uwagę zasługuje też fakt, że reklama taka będzie doskonale widoczna niezależnie od doświetlenia wnętrz czy od pory dnia w przypadku, kiedy jest ona zainstalowana na zewnątrz.

Tradycyjne reklamy, takie jak bilbordy czy plakaty, powoli przechodzą do historii. Coraz częściej są zastępowane przez bardziej efektowne oraz przykuwające uwagę banery LED. Trudno się temu dziwić, gdyż ich wykonanie i to, w jaki sposób się prezentują, sprzyja prowadzeniu kampanii reklamowej” – mówi ekspert z firmy EcoLED.

Reklama LED – czym się wyróżnia?

Wśród reklam typu LED można wyróżnić telebimy, banery, ekrany oraz wyświetlacze diodowe. Dzięki nim można przedstawić ofertę produktów i usług szerokiej grupie potencjalnych klientów.

Telebimy LED wyświetlają obraz o wysokiej rozdzielczością, a treść reklamy jest widoczna z daleka. W przypadku tradycyjnych banerów lub bilbordów byłoby to niemożliwe. Obraz jest jasny, idealnie wyraźny oraz czytelny nawet podczas niesprzyjających warunków pogodowych. Moc świecenia telebimu można zazwyczaj modyfikować.

Wewnątrz pomieszczeń – na przykład punktów handlowych – doskonale sprawdzają się ekrany ledowe. Można na nich umieszczać treści informacyjne oraz reklamowe. Ponadto mogą one wyświetlać zdjęcia, ale umożliwiają także odtwarzanie filmów oraz reklam.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz