Artykuł sponsorowany

5 pomysłów na tanie i skuteczne materiały marketingowe z tektury

5 pomysłów na tanie i skuteczne materiały marketingowe z tektury

Tektura to materiał tani, ekologiczny i prosty w obróbce. Nie dziwi, że materiały marketingowe z tektury cieszą się tak dużą popularnością. Dostępne w różnych postaciach, pomagają promować firmy małe i duże, bez względu na branżę, w jakiej działają. Które opcje reklamy tekturowej są najlepsze i jak z nich korzystać, żeby uzyskać oczekiwane rezultaty? Odpowiedź znajdziesz w tym artykule.

Funkcjonalne pudełka reklamowe i klasyczne ulotki

Najpopularniejsze i najbardziej oczywiste materiały marketingowe z tektury to opakowania reklamowe oraz bloczki ulotek. Pierwsze z nich są wyjątkowo praktyczne. Służą jako pudełko na produkt, jednocześnie promując jego dostawcę. Estetyczny design sprawia, że szczególnie kartony kaszerowane zwracają na siebie uwagę. Rozmaite typy tektury pozwalają dostosować wygląd pudełek do oczekiwań firmy tak, aby wzornictwo kartonów było spójne pod względem stylistycznym z jej asortymentem.

Bloczki z ulotkami są proste w dystrybucji i mają jasną, przejrzystą formę. To rodzaj reklamy znany od lat, przez co jego skuteczność może być nieco ograniczona. Spodziewając się marketingu, nie każdy odbiorca chce zapoznać się z treściami rozpowszchnianymi na ulotkach. Niemniej, to wciąż tani i łatwy sposób dotarcia do szerokiej grupy potencjalnych klientów.

Stojaki i standy - jakie są różnice?

Zarówno standy reklamowe, jak i stojaki ekspozycyjne to materiały promocyjne do stawiania wewnątrz lub na zewnątrz siedziby firmy bądź sklepu. Największą zaletą standów reklamowych jest ich oryginalna forma. To dzięki niej są tak dostrzegalne i dobrze zapadają w pamięć. Można dostosować je do oferty firmy, tworząc z nich kształty ludzi lub przedmiotów. W zależności od planowanego miejsca ustawienia, standy mogą być jedno- lub dwustronne.

Stojaki ekspozycyjne mają postać podobną do standów, jednak zawierają więcej treści reklamowych. Jeśli nie jest ona wydrukowana na powierzchni stojaka, to może być zawarta w ulotkach, które są dzięki niemu dystrybuowane. Stojaki mogą być uzupełnione blokami ulotek, wizytówkami lub broszurami w różnych formatach. Dzięki temu każdy zainteresowany ma szansę zapoznać się ze szczegółami oferty.

Hangery - efektowna reklama wisząca

Kolejną propozycją na reklamy tekturowe są hangery, czyli reklamy kartonowe zwisające z sufitu. Są doskonałym rozwiązaniem do promocji produktów i usług w halach targowych. Sprawdzają się też jako reklama konkretnego produktu w sklepach wielkopowierzchniowych. Są świetnie widoczne, przez co trudno przejść obok nich obojętnie. Hangery, podobnie jak standy czy stojaki, są przygotowywane na zamówienie przez firmy specjalizujące się w tworzeniu materiałów marketingowych z kartonu. Jedną z nich jest specjalizujących się w takich projektach firma Kartonex sp. z o.o. z Bydgoszczy. Wieloletnie doświadczenie i bogate zaplecze technologiczne pozwalają jej oferować materiały reklamowe z tektury w rozmaitych kolorach i kształtach.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz