Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6182049333
Rok założenia:
2013
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Włocławek, Wiejska 90 lok. 3
Głównym profilem mojej działalności jest świadczenie usług z zakresu rehabilitacji. Obejmuje to pod...
Sieradz, al. Grunwaldzka 1C
W moim gabinecie zajmuję się rehabilitacją stanów ostrych oraz przewlekłych. Przyjmuję osoby dorosł...
Łódź, Łagiewnicka 54 lok. 56
PowerFizjo to gabinet, w którym pomagam w powrocie do zdrowia po urazach, chorobach i operacjach. D...
Zajmuję się rehabilitacją pacjentów po urazach oraz operacjach. Mój gabinet wyposażyłem w specjalis...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Ad-Medic. Andrzejewski A." w rejestrze gospodarczym to: 6182049333.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Koło w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2013. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Zegarowa 12 a. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 62-600 Koło. Kompletne współrzędne GPS to: 52.2005089N, 18.6352401E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: admedic@op.pl. Firma "Ad-Medic. Andrzejewski A." prowadzi swoją działalność w branży Rehabilitacja.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 79 308 38 38.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Ad-Medic. Andrzejewski A.

Ad-Medic. Andrzejewski A., Koło

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ad-Medic. Andrzejewski A.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.