Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7122452818
REGON: 060237014
Rok założenia:
2007

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W naszym salonie obsługujemy panów w każdym wieku. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla wielu mężczy...
Głównym profilem naszej działalności są kompleksowe usługi fryzjerskie. Gwarantujemy miłą obsługę i...
Świadczymy przede wszystkim usługi fryzjerskie. Jest to bezwzględnie nasza wielka pasja, którą chce...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Szemro Sylwia - Studio Urody" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7122452818. Firma ma numer REGON: 060237014.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2007. Firmę można odwiedzić pod adresem: Grottgera 8. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-029 Lublin. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.245717900128N, 22.5491324305597E. "Szemro Sylwia - Studio Urody" to firma działająca w branży Salony fryzjerskie.

Doświadczeni styliści fryzur zagwarantują wysokiej jakości obsługę, jak również dopasowanie stylu do indywidualnych potrzeb Klientów. Salon fryzjerski pracuje w oparciu o najlepszej klasy kosmetyki pielęgnacyjne, a także nowoczesny sprzęt i sprawdzone metody, co jest gwarancją pełnego zadowolenia Klientów.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Szemro Sylwia - Studio Urody

Szemro Sylwia - Studio Urody, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Szemro Sylwia - Studio Urody


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.