Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7122897905
REGON: 061684940
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności są kompleksowe usługi fryzjerskie. Gwarantujemy miłą obsługę i...
W naszym salonie obsługujemy panów w każdym wieku. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla wielu mężczy...
Świadczymy przede wszystkim usługi fryzjerskie. Jest to bezwzględnie nasza wielka pasja, którą chce...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Strefa Urody Aleksandra Kołodyńska" w rejestrze gospodarczym to: 7122897905. Firma ma numer REGON: 061684940.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Lublin w województwie lubelskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2020 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Łabędzia 21. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 20-335 Lublin. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.231687677908N, 22.5945965291797E. Przedsiębiorstwo "Strefa Urody Aleksandra Kołodyńska" działa od lat w branży Salony fryzjerskie.

Doświadczeni fryzjerzy zapewnią najwyższy poziom obsługi, a także dobranie fryzury do indywidualnych oczekiwań Klientów. Salon fryzjerski pracuje w oparciu o świetnej klasy kosmetyki oraz najnowsze techniki zapewniające pełne zadowolenie Klientów z nowej, modnej fryzury.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Strefa Urody Aleksandra Kołodyńska

Strefa Urody Aleksandra Kołodyńska, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Strefa Urody Aleksandra Kołodyńska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.