Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7132804785
REGON: 061615228
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności są kompleksowe usługi fryzjerskie. Gwarantujemy miłą obsługę i...
W naszym salonie obsługujemy panów w każdym wieku. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla wielu mężczy...
Świadczymy przede wszystkim usługi fryzjerskie. Jest to bezwzględnie nasza wielka pasja, którą chce...

O firmie

Firma "Sensei Marcin Wójcik" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7132804785. Firma ma numer REGON: 061615228.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Lublin w województwie lubelskim. Działa na rynku od 2013 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Nałęczowska 18A lok. 28U. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 20-022 Lublin. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.24284425304N, 22.5587539262418E. Branża Salony fryzjerskie to dziedzina, w której firma "Sensei Marcin Wójcik" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Oprócz strzyżenia włosów, fryzjerzy pomogą dobrać odpowiedni kolor, który zapewni oczekiwany efekt stylistyczny. Gabinet fryzjerski pracuje w oparciu o doskonałe produkty kosmetyczne przy wykorzystaniu najnowszego sprzętu, dzięki czemu Klientki salonu są zadowolone z osiągniętych efektów.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Sensei Marcin Wójcik

Sensei Marcin Wójcik, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Sensei Marcin Wójcik


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.