Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7831263906
REGON: 301501522
Rok założenia:
2016
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W pracowni badań psychotechnicznych oferuję badania pisemne, a także przy pomocy specjalistycznej a...
Moją specjalnością jest psychologia transportu. Posiadam certyfikat, który upoważnia mnie do przepr...
Do Poradni specjalistycznych Medica może zgłosić się każda osoba, która czuje, że wymaga porady alb...
Oferta Anny Nogaj skierowana jest przede wszystkim do osób obcujących z muzyką i światem artystyczn...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7831263906 została umieszczona firma: "Gabinet Psychoanalityczny Tomasz Strugała". Firma ma numer REGON: 301501522.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Poznań w województwie wielkopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2016 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Woźna 9 lok. 3. Kod pocztowy do korespondencji to: 61-111 Poznań. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.4081719813748N, 16.9365603875418E. Branża, w której specjalizuje się firma "Gabinet Psychoanalityczny Tomasz Strugała" to Psycholodzy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 606 955 777.

Kontakt

Kontakt Gabinet Psychoanalityczny Tomasz Strugała

Gabinet Psychoanalityczny Tomasz Strugała, Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Gabinet Psychoanalityczny Tomasz Strugała


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.