Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7123386696
REGON: 383302796
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności są kompleksowe usługi fryzjerskie. Gwarantujemy miłą obsługę i...
W naszym salonie obsługujemy panów w każdym wieku. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla wielu mężczy...
Świadczymy przede wszystkim usługi fryzjerskie. Jest to bezwzględnie nasza wielka pasja, którą chce...

O firmie

Firma "Di Art Studio Diana Filipchuk" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7123386696. Firma ma numer REGON: 383302796.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Lublin w województwie lubelskim. Początek działalności firmy na rynku to 2019 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na al. Kompozytorów Polskich 5 lok. U3. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-850 Lublin. Kompletne współrzędne GPS to: 51.2547732042729N, 22.5606928499511E. Branża, w której specjalizuje się firma "Di Art Studio Diana Filipchuk" to Salony fryzjerskie.

Fryzjerzy z kilkuletnią praktyką zapewnią wysoki standard usług fryzjerskich, a także pomogą dobrać odpowiednią koloryzację włosów do typu urody. W gabinecie fryzjerskim wykorzystywane są doskonałej jakości kosmetyki oraz innowacyjne urządzenia, co sprawia, że nowa fryzura zyskuje pełne uznanie Klientek.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Di Art Studio Diana Filipchuk

Di Art Studio Diana Filipchuk, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Di Art Studio Diana Filipchuk


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.