Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9182073557
REGON: 365923176
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności są kompleksowe usługi fryzjerskie. Gwarantujemy miłą obsługę i...
W naszym salonie obsługujemy panów w każdym wieku. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla wielu mężczy...
Świadczymy przede wszystkim usługi fryzjerskie. Jest to bezwzględnie nasza wielka pasja, którą chce...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Ash Studio Fryzur Maria Lal" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9182073557. Firma ma numer REGON: 365923176.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim. Działa na rynku od 2016 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Kołłątaja 5. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-807 Lublin. Kompletne współrzędne GPS to: 51.2469927160206N, 22.5581346474209E. Branża Salony fryzjerskie to dziedzina, w której firma "Ash Studio Fryzur Maria Lal" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Fryzjerzy z kilkuletnią praktyką zapewnią wysoki standard usług fryzjerskich, a także pomogą dobrać odpowiednią koloryzację włosów do typu urody. W gabinecie fryzjerskim wykorzystywane są doskonałej jakości kosmetyki oraz innowacyjne urządzenia, co sprawia, że nowa fryzura zyskuje pełne uznanie Klientek.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Ash Studio Fryzur Maria Lal

Ash Studio Fryzur Maria Lal, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ash Studio Fryzur Maria Lal


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.