Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5423079052
REGON: 200858917
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmuję się przede wszystkim świadczeniem usług fotograficznych w szerokim zakresie. Działam na zle...
Początkowo firma Foto Szymborski była małym zakładem fotograficznym założonym przez Józefa Szymbors...
Nasza oferta obejmuje różnorodne sesje fotograficzne, które przeprowadzamy we własnym studio lub pl...
Foto Gabs to miejsce, gdzie wykonacie Państwo standardowe odbitki zdjęć niezbędne do dokumentów, ta...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Camera Studio Rafał Kasabuła" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5423079052. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 200858917.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Białystok w województwie podlaskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2014. Firmę można odwiedzić pod adresem: Bacieczki 223 lok. 17. Korespondencyjny kod pocztowy to: 15-703 Białystok. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 53.130665319929N, 23.0855650111442E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: rafal_kasabula@wp.pl. Przedsiębiorstwo "Camera Studio Rafał Kasabuła" działa od lat w branży Usługi fotograficzne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Camera Studio Rafał Kasabuła

Camera Studio Rafał Kasabuła, Białystok

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Camera Studio Rafał Kasabuła


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.